Romina Gingașu, soția româncă a lui Piero Ferrari (79 de ani), și-a îmbogățit colecția de mașini cu o nouă „bijuterie” – un Ferrari SF90 XX Spider.
Acum un an, românca dezvăluia restricțiile impuse de soțul ei miliardar, Piero Ferrari, unul dintre moștenitorii imperiului Ferrari, care i-a interzis să conducă vehiculele celebre din portofoliul său.
Foto. Romina Gingașu a făcut publică „bijuteria” evaluată la 900.000 de euro.
În prezent, Romina Gingașu și-a achiziționat din banii proprii mașina la care visa – un impresionant Ferrari SF90 XX Spider, evaluat la aproape 900.000 de euro.
Pe Instagram, românca a scris: „Stilul meu 100%!”
Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari – fiul nelegitim al lui Enzo Ferrari și deținătorul a 10% din companie – beneficiază de o avere estimată la aproximativ 6,3 miliarde de euro.
Printre cei ce dețin acest bolid se numără și Zlatan Ibrahimovic. La 43 de ani, directorul AC Milan și-a făcut cadou un Ferrari SF90 XX Spider în nuanțele clubului rossonero.
Charles Leclerc, pilotul de Formula 1, și-a completat colecția personală cu un Ferrari SF90 XX, personalizat special pentru el, evaluat la 890.000 de dolari. În România, milionarul Bogdan Căpușan a achiziționat, de asemenea, un Ferrari SF90 XX, plătind aproape 1 milion de euro pentru acest model exclusivist.
În urmă cu aproximativ 20 de ani, Ferrari a început să producă versiuni speciale ale unor modele de serie, menite să le ridice performanțele. Multe dintre aceste modele – inclusiv 488 Pista Spider și 812 Competizione A – au devenit parte din legenda mărcii din Maranello. În paralel, a fost lansat și programul XX, care oferă unui grup select de clienți oportunitatea de a deveni adevărați piloți la volanul unor mașini, precum FXX-K EVO, ce nu sunt omologate pentru utilizarea pe șoselele publice.
Acum, pentru prima dată, aceste programe au fost reunite în Ferrari SF90 XX Spider, prima versiune specială a mărcii care se bazează pe conceptele programului XX pentru a deveni, efectiv, un model omologat pentru șosea. Deși păstrează plafonul Hard Top retractabil (RHT) al modelului SF90 Spider, această versiune oferă un plus de 30 CV, se mândrește cu o logică software special concepută și dispune de soluții aerodinamice radicale, cum ar fi un spoiler fix pe spate.
Caracteristicile Ferrari SF90 XX Spider includ:
-
Un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, combinat cu 3 motoare electrice, parte integrantă a sistemului hibrid.
-
O putere totală de 1.030 de cai putere.
-
O viteză maximă ce depășește 340 km/h, cu o accelerare de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 2,5 secunde.
-
O autonomie electrică de aproximativ 25 km.
-
O transmisie automată cu 8 trepte, în combinație cu un sistem de tracțiune integrală, asigurând o manevrabilitate excepțională.
-
Un design aerodinamic agresiv, evidențiat prin detalii tehnice impresionante și o caroserie din fibre de carbon, care contribuie la reducerea greutății și îmbunătățirea eficienței.
-
Versiunea Spider, ce indică faptul că este un roadster, dotat cu un plafon retractabil.