THE SNEAKERS
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Ultimile Știri
  • Fotbal Intern
  • Fotbal Extern
  • Tenis
  • Handbal
  • Baschet
  • Rugby
  • Sporturi de Contact
  • Formula 1
  • Ultimile Știri
  • Fotbal Intern
  • Fotbal Extern
  • Tenis
  • Handbal
  • Baschet
  • Rugby
  • Sporturi de Contact
  • Formula 1
Sport Info
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele

Diva Romina Gingașu, soția octugenarului Pierro Ferrari, și-a prezentat „bijuteria” de 900.000 de euro: „Stilul meu 100%!”

Diva Romina Gingașu, soția octugenarului Pierro Ferrari, și-a prezentat „bijuteria” de 900.000 de euro: „Stilul meu 100%!”
WhatsappShare on FacebookShare on TwitterLinkedin

Romina Gingașu, soția româncă a lui Piero Ferrari (79 de ani), și-a îmbogățit colecția de mașini cu o nouă „bijuterie” – un Ferrari SF90 XX Spider.

Acum un an, românca dezvăluia restricțiile impuse de soțul ei miliardar, Piero Ferrari, unul dintre moștenitorii imperiului Ferrari, care i-a interzis să conducă vehiculele celebre din portofoliul său.

Foto. Romina Gingașu a făcut publică „bijuteria” evaluată la 900.000 de euro.

În prezent, Romina Gingașu și-a achiziționat din banii proprii mașina la care visa – un impresionant Ferrari SF90 XX Spider, evaluat la aproape 900.000 de euro.

Pe Instagram, românca a scris: „Stilul meu 100%!”

Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari – fiul nelegitim al lui Enzo Ferrari și deținătorul a 10% din companie – beneficiază de o avere estimată la aproximativ 6,3 miliarde de euro.

Printre cei ce dețin acest bolid se numără și Zlatan Ibrahimovic. La 43 de ani, directorul AC Milan și-a făcut cadou un Ferrari SF90 XX Spider în nuanțele clubului rossonero.

Charles Leclerc, pilotul de Formula 1, și-a completat colecția personală cu un Ferrari SF90 XX, personalizat special pentru el, evaluat la 890.000 de dolari. În România, milionarul Bogdan Căpușan a achiziționat, de asemenea, un Ferrari SF90 XX, plătind aproape 1 milion de euro pentru acest model exclusivist.

În urmă cu aproximativ 20 de ani, Ferrari a început să producă versiuni speciale ale unor modele de serie, menite să le ridice performanțele. Multe dintre aceste modele – inclusiv 488 Pista Spider și 812 Competizione A – au devenit parte din legenda mărcii din Maranello. În paralel, a fost lansat și programul XX, care oferă unui grup select de clienți oportunitatea de a deveni adevărați piloți la volanul unor mașini, precum FXX-K EVO, ce nu sunt omologate pentru utilizarea pe șoselele publice.

Acum, pentru prima dată, aceste programe au fost reunite în Ferrari SF90 XX Spider, prima versiune specială a mărcii care se bazează pe conceptele programului XX pentru a deveni, efectiv, un model omologat pentru șosea. Deși păstrează plafonul Hard Top retractabil (RHT) al modelului SF90 Spider, această versiune oferă un plus de 30 CV, se mândrește cu o logică software special concepută și dispune de soluții aerodinamice radicale, cum ar fi un spoiler fix pe spate.

Caracteristicile Ferrari SF90 XX Spider includ:

  • Un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, combinat cu 3 motoare electrice, parte integrantă a sistemului hibrid.

  • O putere totală de 1.030 de cai putere.

  • O viteză maximă ce depășește 340 km/h, cu o accelerare de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 2,5 secunde.

  • O autonomie electrică de aproximativ 25 km.

  • O transmisie automată cu 8 trepte, în combinație cu un sistem de tracțiune integrală, asigurând o manevrabilitate excepțională.

  • Un design aerodinamic agresiv, evidențiat prin detalii tehnice impresionante și o caroserie din fibre de carbon, care contribuie la reducerea greutății și îmbunătățirea eficienței.

  • Versiunea Spider, ce indică faptul că este un roadster, dotat cu un plafon retractabil.

Postări Postări

Christian Horner, concediat de echipa de Formula 1 Red Bull
Formula 1

Christian Horner, concediat de echipa de Formula 1 Red Bull

Christian Horner, directorul echipei de Formula 1 Red Bull, a fost demis, la un an după ce a fost...

Cât de geloasă este Romina Gingașu? Așa le-a pus la punct pe femeile care încercau să îi seducă soțul, pe Piero Ferrari
Formula 1

Cât de geloasă este Romina Gingașu? Așa le-a pus la punct pe femeile care încercau să îi seducă soțul, pe Piero Ferrari

Romina Ferrari, confesiuni despre gelozie și rivale: „Le-am spus că pot veni în locul meu” Invitată în emisiunea „40...

Românca care s-a căsătorit din dragoste cu octogenarul Piero Ferrari, divă la Festivalul de la Veneția. Romina Gingașu a făcut furori la eveniment: a purtat un colier în valoare de 1 milion de euro!
Formula 1

Soția lui Piero Ferrari, o somitate moralpă demnă de urmat, l-a verificat pe Georgescu la serviciile secrete americane: „NU era cine se dă. A fraudat grav!”

Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari, face dezvăluiri despre Călin Georgescu. Acuzat de mulți români că ar fi membru al...

Soția lui Piero Ferrari îl apără pe Iohannis: „Trebuia să îi cumpere avion! Un președinte nu poate circula cu zbor de linie!”
Formula 1

Soția lui Piero Ferrari îl apără pe Iohannis: „Trebuia să îi cumpere avion! Un președinte nu poate circula cu zbor de linie!”

Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari, a intervenit public în sprijinul fostului președinte Klaus Iohannis, în contextul criticilor legate...

Postarea următoare
Basarab Panduru a văzut dialogul de la distanță dintre Lucescu și Iordănescu și s-a poziționat: „Nu văd logica!”

Basarab Panduru a văzut dialogul de la distanță dintre Lucescu și Iordănescu și s-a poziționat: „Nu văd logica!”

Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean. A small river named Duden flows by their place and supplies it with the necessary regelialia. It is a paradisematic country, in which roasted parts of sentences fly into your mouth.

Subscribe Our Newsletter

[mc4wp_form]
© 2019 JNews – Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Ultimile Știri
  • Fotbal Intern
  • Fotbal Extern
  • Tenis
  • Handbal
  • Baschet
  • Rugby
  • Sporturi de Contact
  • Formula 1

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.